Wednesday, June 3, 2009

...kad kawen....

hari ni aku dapat kad kawen.........indah puisi dier....aku post la utk tatapan

Ya Allah...Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada sesorang
yang melabuhkan cintanya pada-Mu,
untuk mencintai Mu...

Ya Allah...Jika aku jatuh cinta,
jagalah cintaku padanya
agar tidak melebihi cintaku pada -Mu...

Ya Allah...Jika aku jatuh cinta,
izinkan aku menyentuh hati sesorang
yang hatinya berpaut pada-Mu
agar tak terjatuh aku dalam jurang....

Ya Allah...Jika aku jatuh cinta,
jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling dari-Mu,

Ya Allah... Sesungguhnya aku
bermohon padamu,
untuk selalui mencintai-Mu
dan sentiasa dalam lindungan
kasih dan sayang-Mu............

2 comments:

moore-ha said...

sy pun ada dapat kad kawen tulis mcm ni.. dh bg kud 1 copy lgi.. sedih n sgt menyentuh perasaan kan.. inilah cinta yg kita nak.. moga dgn doa n usaha amalan diri, kita dirahmati dgn kasih syg sejati huhuuuu

zaiey said...

cantiknya puisi ni ...