Thursday, October 1, 2009

....aku plastik....

byk perkara yg berputar dlm kepala aku & statement tu is one of d things................ aku tau aku ni byk ragam....susah nak betul2 kenal. Tp bla org yg lgsg x kenal aku buat statement yg aku ni plastik........benda tu melekat dlm kepala mcm canser.

marah, maki, caci....katalah apa yg org nak kata but i'm only human. Ya...aku salah, tp aku juga cuba untuk berubah, perbaiki diri. salah ke aku letak peringatan2 utk diri sendiri?

AKU DAH CUBA......but its not hard enough. Aku juga punya hati...tau rasa sedih. Walau pun aku 'plastik' tapi hati aku x plastik..........at least i'm not a drama queen n not selfish. Aku tau bla aku perlu mengalah n beralah.

2 comments:

Anonymous said...

3R
release
rileks
response...

yg lain ilusi semata...hang ja yang wujud..

sengetminda said...

relax......dlu aku cukup benci perkataan ni sbb eddy slalu ckap "relax la mama....."