Friday, January 25, 2013

...2013, married vs single.....

ish......dah sebulan masuk tahun 2013 aku baru nak update blog. ngeee :) 

Walaupun dah lambat, aku still nak wish Happy New Year, semoga azam tahun lepas dicapai dengan jayanya dan gudluck utk azam tahun 2013. Tahun ni aku xdak azam. Sbb kalau berazam nak baiki diri, itu dah memang WAJIB, xmasuk tahun baru pun kena sentiasa baiki diri. So tahun ni aku just go with the flow.

Masa aku dok tunggang langgang tahun lepas, my lovely cuz kata..."kak eza, be easy on urself, live life as it is. Dlm sesetengah hal, kita xperlu terlalu merancang @ mengharap, just go with the flow'.... so aku go with the flow dan Alhamdulillah. Dan masa kenduri tu dialah yg gheyau macam drama hindustan. adeh!

mmmm.....masih byk yg nak kena ejas. masih terikut2 rentak idop org bujang.......balik umah terus lepak depan tv, angkat baju letak atas katil dulu agak2 dah kedut seribu baru lipat, makan tu kalo boleh kat kedai aje. muahahaha pemalas! nasib baik encik hubby cool je lalalala. Bahagia betol bila balik keje, dinner dah ready, bilik dah kemas, baju siap basuh, kalau aku dah basuh dia lipat. Dan paling best bila baju keje utk esok dah siap iron. (~kita jgn puji lebih2, bodek sikit je. bagi masa 2-3 bulan lagi, nak kempem lagi kita wait n see lagi 1 tahun....~).  Kalau ku tahu, dah lama ku pujuk2 ku ajak kawen. :)


Tima kasih pada yg hadir.....yg xdapat hadir kita tgu aku wat house warming ka, apa ka. Tima kasih pada yg mendoakan dari jauh....kepada TER, thanks so much sbb sentiasa ada to support me throughout my ups and downs, xkira aku ni haluan kiri atau haluan kanan, hangpa sentiasa ada utk guide aku. Love u ols. ahaks.


"tidak cukup sekadar cinta, kita juga perlu bahagia"
(petikan skrip filem Minyak Dagu, langsung xtakut, nsib baik tgk kat youtube)





3 comments:

iEtaFAkyR@ said...

tahniah!!!ecewahhhhhh syioknyaaaaa jd putri rajerrrrr... ok ok semoga bhagia ke akhir hayat, ameen

SM79 said...

tahniah shera & ezad, semoga senantiasa diberi keberkatan dalam kehidupan, semoga berbahagia hingga hujung nyawa... dan yang paling penting.....
cpt2 ada anak weii.... :))))

sengetminda said...

Sue: aku sdg berusaha.....haha
Ieta: syok la...baru lagi. Tguuuuu