Monday, June 21, 2010

...eeerrrkkkkk sengal otak....

kadang2 nak marah ngan diri sendiri, dah jauh aku berlari tapi kadang2 sengaja nak juga menjengah ke 'titik' yang sama huhuhu pastu sedey, melebek, makan hati, jeruk rasa...........kalau jeruk mangga bleh gak jual kat pasar sg. besi haaiiyyyoookkkkkk!!!

Those moments still  one of  the best part of my life, macam tgk bunga api malam tahun baru........tapi rupa2nya the firework's sparks tu sgt menyakitkan. Bunga api tu cantik, indah, mengasyikkan tapi sementara, apinya menyakitkan dan parut yg tinggal sgt besar n hodoh!!

p.s.: aku tak tau la hampa paham ka dak...........pandai2 la hampa tafsirkan, hampa semuanya degree holder dudududu

6 comments:

fham5579 said...

tetiba walau aku hnya diploa holder mcm paham gk arrr...hahaha...xpa kdg2 layan perasaan cuma jgn sampai jauh sgt...setakat nk teringat skit2 buleh aih...

iEtaFAkyR@ said...

aku tau.......... tp aku tk mau bg komen. sbb kdg2 syiok layan otak n hati dgn emosi, pehtu kembali ke pangkal jalan. jgn terbabas dah la! errr...hg paham ka komen aku nih? :P

sengetminda said...

syok ooooo layan perasaan, terutama dikala mata takleh nak lena dan org semua dah mimpi indah. cuma aku masih heran, pasai pa walau sakit camno pun, ayaq mata aku tetap kering kontang. Takdo laie air mato......dudududu

iEtaFAkyR@ said...

toksah buang2 ayaq mata, dehydrate satgi.... dh la musim panas nih... hg pun melidi dah aku tgk. bersama jimatkn air! even for air mata.... :D

sengetminda said...

hahahaha...tergelak aku bc komen ieta. dehydrate konon. aku rasa telaga ayaq mata aku dah kering sbb tu xleh teriak. tp skang ni mmg panaih sgt, makin byk aku minum, good 4 me and my skin :)

aku eta said...

cuba hang layan novel sekali sekala...syiok ooo...kalau layan hati semua benda tak menjadi...kadang2 kata hati mau benda yang impossible to get...dan kita bukan ada tongkat sakti...bersyukur...alhamdulillah... :)