Friday, October 1, 2010

...STALKER...

A (bukan nama sebenar): "Babe, kalo camni maknanya ko ada stalker arrrrr. Waaaaa hebat........."

Ayat tu terkeluar dr mulut sahabat baik aku.....hehehe x kesah la, dah orang nak amek tahu nak wat camne, itu maknanya orang amek berat. Blocked segala channel pun kalo dorang nak tahu gak maka biarkan ajer. Dorang tu semua sayang kat aku ni.......aku ni kan budak baik walaupun kasar sket ~~wwwweeeeeeeeee~~

Kekadang cerita dari mulut ke mulut pun akan sampai gak ke telinga si polan dan si polan tak kira la polan tu musuh atau kawan. Kadang2 bukan dia yang stalking, tapi org yang menyampai. Aku pun byk dengar cerita yg disampaikan oleh org, jadi mana bleh kalo org nak kata aku stalker sbb aku tak plak g ngendap. Tapi rasa best gak kalo ada org sanggup tunggu bawah umah atau sekadar tgk bumbung  atau lampu umah aku......heheheheh best woooooo. Terasa cam ikan 'gelama' la pulak, hehehe kalo cite pun org tak caye. Hikayat seekor ikan ~~~dududududu~~~

Aku diberitahu bahawa ada gak 'stalker' yg terasa dgn tulisan aku yg takde kena mengena ngan dorang jadi kpd yg berkenaan:-  "Saya mohon maaf, blog ini hanyalah luahan hati saya tentang hidup saya, bukan hidup kamu. Lain kali jangan baca blog orang lain yer, kecuali blog kawan2 kamu. Saya minta maaf yer saudari saudara, tuan puan, cik encik, adik kakak abang, pakcik makcik dan semualah yg terasa hati. Saya memang nak change my privacy setting utk jaga hati korang tp ramai plak kawan2 yang takleh baca nanti. Jadi saya utamakan kawan2 saya dulu lah yer.....tumpang lalu." kata penulis blog kepada pembaca yg tak diketahui statusnya. (p.s: Sila baca dalam intonasi merendah diri, sesungguhnya saya tidak meninggikan suara atau memperli anda. Harap maklum)

Kesimpulannya.....aku rasa semua orang ada stalker dan juga merupakan seorang stalker. Selalunya stalker ni mengintip org yg disayangi sbb ambil berat tetapi ada jugak stalker yg ngintip musuh dorang untuk menjatuhkannya. Ada jugak org yg stalking sebab rasa unsecure atau pun just to know the real situation. cam nak investigate la rasanya kot. Segalanya terpulang kepada individu masing2, in my case ianya tidak merugikan atau memberikan apa2 makna. So aku xnak amek pot cause i'm happy with mylife, are u happy with yours?

To all my stalkers.....i love u, i really do. ;)

8 comments:

iEtaFAkyR@ said...

muhahahahaaa.... great job aaa stalker! tak kuasa beb nak nyibuk hal org tk pasai2 kan. so ada kalanya elok gak jd stalker ni tp dgn syarat bukan utk tabur fitnah or buat benda2 tk baik. but i agree wit u, mmg sume org pun stalker lah kiranya! ahhahahaa...

sengetminda said...

tu la pasal....klu btol la ada stalker yg dok amek berat hal idup aku, xpe la.....aku xmarah pun. tp aku tgh bz dgn gath kat HCM....dududududu

pekasamgoreng said...

ermmm....aku jadi gak stalker...as u said..nak tau citer sebenar....bukan sebab sayang..tapi tak mo tertipu lagi..sebab kadang2 dari molot orng ni lain skett...hahaha...so...we find out ourself la kan....hahaha....tapi syok jugak ada stalker....ada jugak orang nak amik tau....konpem hang setaraf siti nurhaliza....hehehe...aku dok konpius lagi..nak ikot tak mo ikut nie.....

sengetminda said...

siti nurhaliza? baik aku jadi shaheraliza je lah.....dah cukup dramatik hidup aku ni ditambah plak dengan supporting roles yg lebih melodrama dr aku...wakakakaka. sinetron pun xbyk episode mcm ni

aku eta said...

lawak la...aku zaman jadi stalker dah berlalu...masa bljar dulu amboi nampak kelibat pon jadilah...seronot habes...hampes toi...dapat jgk penyakit sawan siam tuh kat aku...kui kui kui :p

linda said...

heee..tullah eta..zaman stalker stalker ni dah lepas berlalu dah...tapi aku takla sampai sawan siam..

pekasamgoreng said...

sebut pasal nampak kelibat pun jadila...teringat zaman aku dulu...hahaha...dapat tengok bumbung MSN pun jadila...tak pun nampak keta pun dah cukup....hahaha...gilosss....

sengetminda said...

waaaaaa...hebat hangpa ni no. Aku xprnh la pulak sampai tahap tgk bumbung umah atau kete. Tak pernah la jadi stalker tp klu org cite aku dgr hehehehe.

aku setakat syok-tengok aka 'syote'....igt lagi mamat kat mrsm tu....sampai grad aku xbgtau aku minat dia. Erks! mana dia skang ey?