Thursday, November 25, 2010

...haishhh....

Mencabar akal dan hati. Kalau aku layan, maka aku akan jadi sama bodoh mcm dia. Masalahnya makin aku diam, makin menjadi2 pulak. i'm losing my patience with her childish n annoying attitute. Kalau aku diamkan, aku makan hati sorang2....tp nak aku luahkan rasa malu plak. Sbb rasa mcm budak2 sgt!!!

Malu aku nak luahkan rasa PENAT krn berhadapan dgn seorang yang CHILDISH, IMMATURE, ANNOYING & UNGRATEFUL. Berhadapan ke? Xjuge sebab dok protes n kutuk aku kot blkg je. Dunia sdg berhadapan dgn masalah kebuluran, global warming, volcano eruption, earthquake, flood. Lots of unfortunate people suffer from this problems/tragedies. Ramai org kat malaysia ni yg hidup melarat, xdak keluarga, cacat, sakit, lumpuh..............pendek katanya semua org ada masalah masing2 & masalah dorang tu semua heavy....aku pulak sgt2 penat dgn budak yg 'otaknya hanya sebesar matanyeeerrr aje'.

my point is...kalau aku penat n malu ngan her attitude, dia xmalu ka dok buat perangai. Come on, grow up girl. I know u can read this, n i know all this while pun dia dok baca blog ni. Pas2 jd pengkritik xbergaji. Tolong lah.......mcm byk sgt masa dok amek berat pasal aku. Sayang kat aku kew????!!!!!

2 comments:

iEtaFAkyR@ said...

hik hik hik.... aku suka gaya hg marah nih. dah la shiera.... hell with the stupid things yg dok jd langau dln hidup hang tu. lantak dia wei, hg tk rugi apa pun, aminkan jer moga2 segala pahala dia leh transfer kat hg. Allah kan Maha Mendengar.... nak2 doa org yg teraniaya mcm hang nih. besar pahalanya beb. fikir2kan lah dan selamat beramal!! :D

sengetminda said...

ieta, nak kata marah xjugak. sesungguhnya masa aku tulis post ni aku cukup waras tanpa pengaruh emosi. cuma aku malu kat hampa semua, hang, sone, hanim, jadd, eta....sbb aku rasa hampa semua dah mula berhadapan dgn masalah2 yg mencabar minda. tp masalah aku hnya seekor langau yang buat akau rimas. wujudnya langau ni langsung xmemberi kesan dlm hidup aku tp merimaskan.

kalau aku reti malu, dia tak malu ka dok publish komen2 xmembina tu? kesian, takut dgn byg2 sendiri.