Wednesday, June 1, 2011

...walau apa terjadi...berjalanlah tanpa henti...


Dah 2-3 hari tingin nak menulis tp 'BLUR'. Aku masih beku, kaku, lesu, bisu. Still nak hadam perasaan sendiri. Bukan menidakkan ketentuan, tp menyesali keadaan. Banyak soalan dalam kotak pikiran tp jawapan yg aku dapat hanya satu - "dah tak tau nak kata/pikiaq apa dah".

So aku pakai nasihat PPS(H1) - go with the flow. Thanks to uols yg concern. Tak sangka lak ada sahabat yg sama2 nangis ngan aku.....isk isk. Terharu babe!! Terima kasih kerana mendoakan yg terbaik untuk aku, teruskan berdoa *wink*. ~ walau apa terjadi......berjalanlah tanpa henti~

3 comments:

Diamilikku said...

Allah ada perencanaan Nya...doa dan sabaq...tumpang bersedih...:(

aku eta said...

aku tak tau apa masalah hang shiera...tapikan shiera apa sone kata tu betoi...aku tk reti nk cakap pasai org len...aku nk cerita pasai aku kt hang...dulu aku letih,sedih bila org ckp pasai anak. tampran hebat bila member dok sebelah meja aku preggy n dia ada la bagi ayat power kt aku sampai aku sentap...mmg lama nk recover...lepaih tu...aku malaih dh nk amek pusing...walaupon kadang2 terasa jgk kt hati...tapi bekpilah...aku teringat kata orang bijak pandai hat pernah kata kat aku...bersangka baiklah dgn Allah...dia ada perancangan yg baik yg kita tak sedar atau tk nampak...kata2 ni utk shiera dn jgk aku hat suka jgk lemau...semoga kita dua orang tabah... :)

sengetminda said...

time kasih pd sone. aku sgt2 hargai kasih syang hangpa yg aku dapat rasa sgt ikhlas.

seteguh mana pun hati, kadang2 akan sakit juga dgn ujian sama yg bertubi2. tp jgn bimbang sbb i'm healing. terima ksih eta for ur thought.....aku sayang hang!