Saturday, June 18, 2011

...3D2N...

3D2N merantau kat miri-kota kinabalu-sandakan pun xmampu halang otak aku dr terus berputar. apatah lagi trip kali ni lebih banyak dok ataih flight dr berjalan, untungnya duit aku lgsung xdisentuh sbb makan ditaja oleh en. boss. Sgt gila.....letih mcm nak patah tulang belakang, jumpa katil je teruih kebabbbboooommmm.

aku dok rasa nak kembali ke sandakan.....nak g teroka sepilok & snorkeling kat sipadan ka. tetiba terasa nak dekatkan diri pada nature ...... ya la sgt!! xdak apa pun yg aku rancang dah berjalan! Sian kat aku, tp kerja dah makin seronok! Harap2 life will be good to me in the future.

btw....miri xdak apa2 yg menarik, sekadar sebuah bandaraya kaya dgn minyak. 1st telaga minyak di malaysia terletak kat atas bukit dikenali sbg Old Lady. Harap2 bleh menjenguk Sandakan lagi !

No comments: