Monday, July 18, 2011

...lagi2 outstation...

zaman outstation kembali lagi.....lalalalala! Mula-mula miri-kota kinabalu-sandakan, seminggu kemudian Kuala Terengganu. Bulan ni Penang-Alor Setar-Nilai, yang bestnya sebab ianya back to back. Dari AS terus ke ke Nilai walaupun singgah KUL tapi hanya beberapa jam je sebelum bertolak ke Nilai.

Memang letih tapi pemandangan Nilai Spring Resort ni buat aku relax. dapat pulak bilik menghadap golf course. pool pun menarik, pool kanak2 agak luas. Boleh ler sesapa nak lari dari KL sekejap n tenangkan jiwa kat sini. Silap2 aku la yang akan jadi tetamu tetap setiap kali aku serabut nak rasa nak lari dari umah. tetiba teringat term "remaja lari dari rumah!!" - adoyai xleh blah

Ni view dari bilik aku
Skang aku dok ngadap lappy dengan view mcm kat gambar tu................amat tenang! kalau ini view umah aku, maka aku sanggup je berulang g keje Nilai-Bukit Jalil tiap2 hari......................

No comments: