Wednesday, August 3, 2011

.........

"end of something is a beginning of another thing"

Hmmmm.....hari ni aku rasa tenang. ~TENANG~ walaupun perasaan masih bercampur baur tp wujud ketenangan jiwa kat situ. Good 4 my soul. Mungkin juga aku serahkan takdir aku pada Ilahi dan mula berharap padaNya buat aku lebih yakin.

Tp kata2 Kak T semalam buat aku sedar yg Tuhan sedang mengajar aku secara tak langsung. Hidup Maria yg xtenang dan mula mengacau aku, buat aku berfikir lebih jauh dgn situasi aku sekarang. Alhamdulillah keputusan minggu lepas adalah TEPAT. Selebihnya aku serahkan pada takdir. Tp sebagai pengajaran kat Maria, aku dapatkan penjelasan dr Ba dan  aku inform Eddy. Kalau aku dah terima takdir dan maafkan dia, jd kenapa nak kacau aku yg sememangnya tengah mabuk shopping dan xsempat nak pot life dia. Ingat kata pepatah "sarang bee jgn dijolok, harimau sleep jgn dikejut" Auuum Auuum Aummm

Post terakhir aku (sblum post ni) bukan lah post yg boleh dibanggakan, walaupun bahasa aku kasaq tp aku jarang nak menggunakan kata2 makian dalam chord d major cam tu. Tp aku xkan delete, krn itu adalah lambang kemarahan aku dan kebodohan aku. Ini adalah kali ke2 aku hilang kawalan selepas tragedi menung di tepi tingkap. Aku akan ulang membaca bg mengingatkan aku mcm mana aku bleh hilang kawalan sampai mcm tu, spy ia jd pengajaran kat aku. Rsnya time tu kalau ada mangsa depan mata ,ada yg bakalan kena jurus makian 7 petala langit sambil dihujani ayaq liuq aku. :)

Aku harap ada ruang untuk aku bahagia dgnnya yg aku sayang (yerrkkk jiwang karat). Aku harap  JODOH KAMI ditentukan oleh ALLAH, bukan jodoh dr JIN Atau SYAITAN. Sehingga waktu tu tiba, aku akan teruskan hidup aku dengan baik. Kerana bila hati kita sama2 ikhlas, Allah akan tahu dan dia takkan menganiaya hambaNya..............amin.

Semoga ini akan jadi satu permulaan yang baik untuk aku, untuk kamu, untuk kita dan untuk semua. AMIN