Monday, September 12, 2011

...loi...

LOI

ni aku punya pe'el terkini.......semua benda aku buat LOI. apa jadi sekali pun semua benda aku buat LOI ja, makan ja aku cargas hahahahaha! 

6/9/2011 & 8/9/2011- aku nak simpan date ni. sbb peristiwa bersejarah ni kena diingat, manalah tau kot2 ada kekeliruan fakta sejarah di kemudian hari mcm mat sabu tu. kalau dah timbul kekeliruan fakta di kemudian hari ni, takut ada plak adegan saman menyaman. time tu mungkin 'hero' &  'pengkhianat negara' sama2 dan xdok, maka tinggal anak2 ja la yg dok bergaduh........xbahik la cam tu. xkan nak bermusuhan sampai 7 keturunan pulak. apatah lagi bergaduh utk sesuatu yg sgt jelas bukan 100% memihak kepada mana2 side.

so...apa kena mengena LOI dgn peristiwa hari ini dalam sejarah tu? sbb my first expression & action adalah LOI saja. dengan muka LOI dan hati yg penuh perasaan LOI aku lalui kedua2 hari dengan jayanya. aku xsangka aku bleh jadi camtu sbb selalunya aku ni cepat melatah n mengamuks. Tp bleh plak aku 'tiada rasa'..... mungkin sbb dah biasa - alah bisa tegal biasa-

Skrang aku cuma nak dok goyang kaki dan melihat kesungguhan kata2. Adakah ianya masih melodramatic mcm episod2 sebelum ni? Sekadar kata2 yg menagih simpati. Adakah teraniaya atau tergolong dlm kumpulan org2 yg menganiaya diri sendiri. Dan aku menjadi LOI kerana aku dah xkan melarikan diri lagi......................drama drama drama!


P.S : Drama Queen Closet adalah tiada kena mengena dengan setiap persoalan di atas. dan Puan DQ kita juga tidak terlibat secara langsung dengan pembikinan ceritera ini.

1 comment:

iEtaFAkyR@ said...

hahahhaaa.. mmg ada skit giler gk aaa entry nih, buleh nooo centu. apapun aku doakan semoga "keLOIan" hang membawa kebaikan. aminnnn.... :)