Thursday, September 15, 2011

....naik 1.5 kg...

weeeeeeeehhhaaaa yaaabeeedaaa beeeduuuuu!!!!!! lalalalalala!!!

Khamis adalah hari Batik Mesia bg kakitangan kerajaan. Memandangkan aku sedang menguatkuasakan undang2 penyegan nak iron baju, maka aku pakai la kebaya nyonya yg dipadankan ngan kain batik. Lite n easy untuk jari jemari runcing aku ni mengiron. Sedang aku menyarungkan pakaian dan membutangkan baju kebaya tersebut, tiba- tiba.....................................

(sila sambungkan karangan di atas tidak melebihi 150 patah perkataan) :)


KETAT!!!! WALAWEHHH!!! aku pun tersengeh2 depan cermin setbod sambil terbayang2 kati kat opis.....bawa kete pown dgn happy tanpa stress walaupun jalan penuh ngan kete. pulaih stereng pun bleh tersiku plak pemegang kat pintu tu! heh JFL mak dah sempit nok!!

Sampai opis dengan berlagaknya ajak Pn Hanim p tmbang kati.........hehehehe! naik 1.5 kg yer anak-anak ikan mak!!! X sia2 mak makan nasi sejuk di aidilfitri, xsia2 mak drive sampai bangi makan sup keting, lalalalala xsia2 mak kena paksa ngan che m teman dia p karoks sambil makan mee goreng mamak!

Rasanya berat naik selepas aidilfitri, maknanya 1.5 kg in 2 weeks.............tolonglah naik lagi! ucapan terima kasih kepada en. chauffeur, sahabat2, teman mengulaq dll yg sabaq menemani aku menikmati makanan xkira masa. terima kasih juga pd kak tie yg selalu memasak utk aku, I LOVE U ALL..........


try buat muka comey
control sket hahahah

No comments: