Saturday, January 7, 2012

...resdung...

lately hidung aku jadi xselesa...........start dgn demam selsema masa raya haji, pastu sentiasa xselesa. mcm ada 'sumthing' je behind my nostril and throat. pastu ada breakouts kat belakang badan n kepala. masa g facial n body scrub minah tu kata mgkn aku ada resdung.

so la ni aku dok tgh gila buat rawatan resdung. Aku gigih sgt buat treatment ni sbb rasa tak selesa at the back of my throat is so irritating. kadang2 aku mula la rasa nak cam sesak nafas sbb rs xselesa kat belakang tekak tu. 1st time tu cuak la jugak, kelam kabut nak bernafas.  bila dah bleh control aku punya panic attact tu maka keadaan lebih tenang n nafas lebih teratur.

makan HPA Herbs n buat rawatan asap tu. nak buat utk 1-2 bulan lagi................skang dah nampak kesan sikit. dah mula selesa.....harap2 la menjadi!

No comments: