Friday, May 8, 2009

...CiNTa 1...


(bleh tak kalu aku merepek ala jiwang?.......... kuang kuang kuang)

...ciNtA....ada yang kata cinta buta, ada yang kata kita yg buta kerana cinta. Ye ke? aku dah rasa SYOKnye bercinta dan SAKITnye putus cinta huhuhu. memandangkan aku ni ssh nak fall in luv maka putus cinta tu 'saKit banGAt' ler. tp bagi aku yg penting bukan camne kt jatuh, tapi camne kita bangun selepas jatuh.............

ada org yg takleh berpisah dari 'insan tercinta'.....berkepit jer (sakit bijik mato weh...) ada plak yg x kesah sgt. ada yg suka control insan t'cinta, ada yg bagi kebebasan. macam2 cara org bercinta ek. aku plak? rasanye aku ada a little bit or everything...cam rojak, pasembor pun bleh!

but after 'my big bang'......everything changed. cara aku pandang CiNTa dah b'ubah, cara aku bw diri dah b'ubah. walau pn org x nampak......tapi smua dah tak sama. kdg2 aku jadi 'kosong'.....dah xtau camne nak react towards love, rasa cam bodoh pn ade. aku bangun sebagai org lain. aku jadik xkesah, malas nak pikir. kdg2 aku xtau ape yg aku rasa.....is it ciNTa? SaYAng? LuSt? SuNYi? ....aku jadi KELIRU (pergh! pasni boleh la berduet dgn ajai....)
aku cuma nak 'a simple love story'.......i dont need flowers on valentine, i dont need gifts on every occasion, i dont need breakfast in bed every morning, no fights, no surprises (no mistress please)............ just a simple love story, u & me.
Dapat ker...................................................................


1 comment:

moore-ha said...

Dearest senget,

bila cakap pasal cinta ni kan.. memang kepala kita boleh jadi senget.. semua org la.. x kira lelaki atau pompuan.. muda atau tua.. sbb ni melibatkan hati n perasaan.. sgt subjektif.. x menentu.. if only kita boleh merancang semuanya.. dan memastikan semua perancangan kita menjadi kenyataan.. bukan sekadar impian... alangkah indahnya dunia.. pasti tiada kecewa, tiada tangisan.. tiada luka.. huhuuuu... tapi manusia mudah alpa, dan bersifat x menghargai.. di mana nanti letaknya harga kesetiaan.. kasih sayang.. jika semuanya begitu mudah kan.. mate, percaya pada takdir. ketentuan ilahi pasti ada utk setiap kita.. hanya ketabahan yg bisa membuahkan kebahagiaan berkekalan.. jangan putus asa.. doaku sentiasa bersamamu