Friday, May 8, 2009

Influenza A

aku masih sakit lagi hu hu hu..................dah hampir sebulan camni, baik demam terus dapat sakit tekak, selsema dan batuk. Letih kot!
takpe la kan nak buat camne, sib baik ade kawan yang concern.....smua ni salah aku gak, dah tua tapi hati nak active cam dolu2. Ubat??? itu musuh no.1...... takdenye aku nak amek benda tu. 2 hari i kene pakse makan ubat huhuhu.
sib baik la ada kawan aku tu...mekasih ya.
Mr. Lam (bos kecik) gelakkan aku, die kta kalu aku turun flight kompom aku kena kuarantin. he he he mana tak nye aku batuk all the way kl-johore & johore-kl. nasib diorg la kena dengar 'dendangan maut' aku nih.....................cam ni ke influenza A....minta smpg malaikat 44

harap cepat sembuh sebab aku dah tak tahan bernafas ikut mulut ni, susah nak makan!!

No comments: