Wednesday, March 3, 2010

...indiscribable....

'perasaan' adalah satu perkara yg pelik kan. pagi kita bleh happy dan petang kita bleh jadi sebaliknya....... aku teramat gembira bila things are getting better for him. w.pun muka aku cool n nmpk selamber, tapi hati aku nih cam nak pecah, gumbira buahahahaha......................tp aku ratu muka selamber so tak heran la kalu nampak cam aku tak kesah atau tak heran. mgkn sebab aku terlalu ego nak mengaku aku happy for him n care about him.

n at the same time hati aku sayu, he didnt need me anymore, tugas aku dah selesai. huhuhu dah kena nyanyi lagu angkat kaki!sayu je bila pandang muka dia.........sampai aku sendiri speechless.

Kalu dipikir2kan aku yang bengong.......so aku amek jalan keluar paling vouge, aku minta Allah atur hidup aku hehehe. aku plak buat plan sakan utk bershopping, shopping dan shopping....pas2... makan makan dan makan. tapi percayalah, ada masa2nya mesti benda ni akan memusing dlm otak aku gak kui kui kui.

8 comments:

Diamilikku said...

apakah maksudnya shiera???? aku ada kebluran di sini....heheheheh

sengetminda said...

rasanya aku byk pikiaq sgt kot. ntah la, makin aku pandang muka dia, aku rasa sayu jer.....

sebenarnya aku pun blur. napa aku jadi camni.

iEtaFAkyR@ said...

ishhh... mcm2 haaiihhh hg nih. ada saja yg tak kena. jgn la pikiaq pelik2 sgt. hhmmm... mmg ada gak rasa jiwa kacau nih, sbb ayat2 hg aku pun tk baper paham lately ni. ihihhii

sengetminda said...

hahaha..nampaknya pasni aku kena tulih bahse inggeris, tp masa mak leha mengajar aku tidoq. eerrmmmm btw mak leha ajar b. inggeris ka? apa nama teacher english yg garang tu????

iEtaFAkyR@ said...

ngok ngek la hang weii... cikgu garang tu namanya puan rahmah lerrr. tp kelas kita masa form 1 sir kamal, abang ipaq kak wa tu! mmg sah hg lena, sbb tu smpai cikgu pun hg lupaaaa.... keh keh keh! ;P

sengetminda said...

bukan...masa form 2 ada sorang cikgu pompuan yg slow tu...putih orgnya. mata dier ada sikit juling. aku xigt nama dia,aku x prnah kena ngan cikgu rahmah.

sir kamal tu aku igt sgt2...

iEtaFAkyR@ said...

owh! aku tau... tp aku juga lupa namanya... putih2 n tinggi2 kurus... ye betul! dia...

sengetminda said...

yup.....cikgu tu. aku tak hengat nama dia