Thursday, March 18, 2010

..lawak petang Rabu....

lawak...tu jer yang boleh aku kata. petang semalam aku ada trainning aerobik ngan bebudak 3rd floor. dah dipesan, aku g trainning aerobik yerrr...... balik trainning je, pintu opis aku dikunci rapat!

tepon opis mate, semua dah sampai umah. nasib baik la aku bw tepon. nak dijadikan cite kredit habih sebab dok kalut tepon kontraktor sebelum tu, duit sesen pun xdo. kunci kete, kunci umah, purse n segalanya ada dlm opis. sib baik ada milyn, tepon driver n g amek kunci kat pandan indah.......pinjam  RM10 dr pejan beli top-up. pukul 7.30 br bleh masuk opis....drive balik umah sib baik xjem sgt. sampai umah dah nearly 8.

badan dah letih......tp apo nak buek, dah plan nak g tgk wayang. nak cancel rs bersalah lak ngan dia, aku yg beriya2 nak tgk alice in wonderland. pendek cito...pegi la jugok. tiket lak hbh. sudahnya berjln2 dlm jusco n aku beli sluar hehehehe.

macam2.......nak marah pun xguna jugak. badan letih, buang masa. tp sabar jelah. tp dah rasa cam lawak jerrr....

1 comment:

Diamilikku said...

sian kat hang...lenkali bawak semua siap2 tau