Thursday, April 8, 2010

weh geh geh geh

weh geh geh geh...aku dpt penolong pegawai a.k.a sekutu baru hahahaha. bersemangat aku keja minggu nih. bertambah2 jahat aku kat opis, sakat orang merata2 buahahahaha. lupa lak nak fax smthing td ooppsss i did it again. :)

dato' pun dah cakap perkara yg perlu aku baiki....nampak gayanya bukan masalah besar pun, insyaallah boleh diatasi dengan adanya sekutu aku tuuuu. mei ni sorang lagi staff akan masuk, pasni harap2 kerja akan semakin smooth. lepas tu bleh la aku berehat panjang....amek coti g jalan2, ubah angin, cari new idea, new life. i really need it. at least one part of my life is getting better.

sok nak tepon CB Auto....tanya JFL401 kesayanganku.....dah lama sgt aku abaikan dia. pasni nak jaga dia baik2, spy aku takyah menyusahkan org dah. takyah nak menempel kat orang. ORG tak suka bila kita jadi beban. akhirnya kita akan nampak 'sumone's true colour' ........... terutamanya bila kita dah jadi beban. beban is not needed. insyaallah aku xkan jadi beban pada sesapa pun pas ni.

pasni aku nak baiki diri aku lagi. nak renovate keje aku....asyik renovate facilities jer. nak happy....asyik org rosakkan hidup aku, sampai bila. hehehehe. Soooooo....kita enjoy!!!

1 comment:

fham5579 said...

shera...tlg tegur kalau aku salah...aku sebenarnya x best start keja dgn keadaan buyung camni sbb xleh nk cargas sgt...Insyaallah pasni aku akan cargas kan diriku bersama2 hang panjat bumbung segala ok...hahaha