Monday, August 30, 2010

...mimpi mengarut...

lately ni aku selalu mimpi mengarut..... semalam aku mimpi dok hostel, mcm desasiswa kat USM. Pastu ada lak 'drama queen' mati kat tangga bwh bilik aku. aku yg jumpa 'mayat' dia, so polis pun mai la nak investigate pembunuhan ni. Bijak punya polis angkat mayat dia bwak masuk bilik aku sbb aku dah jadi main suspect, alih2 aku tgk mayat tu menguap, so aku marah la. Rupa2nya si 'drama queen' ni  saja nak penaya aku, sbb tak puas hati ngan aku........dek kerana keciwa ngan fitnah tu, aku bawak diri ke perantauan, g europe. apa punya mimpi daaa.......

hari ahad tu aku tertidoq waktu tgh hari, aku mimpi mengarut gak. pamela anderson jadi kawan aku wakakakakaka.......tapi detail mimpi tu aku tak hengat. 3 hari lepas aku mimpi kena serang dek awek ex-BF aku. kes naya sebab aku takdak apa2 dgn ex aku tuhhh.....akhirnya awek dia buat baik ngan aku sbb nak korek rahsia. aku yg kusut ni, g jogging kat trek balapan msn.....apa cer nihhhhh!!!!

3 hari berturut2 aku mimpi mengarut.......aku langsung tak terpikiaq pasal manusia2 yg ada dlm mimpi aku tu, tp aku bleh mimpi mengarut mcm ni. kadang2 aku bleh gelak sorang bila igt balik mimpi2 ni. balik a.staq ni kempem la makin rancak mimpi mengarut aku, sbb katil aku bawah alang rumah...dudududu

4 comments:

iEtaFAkyR@ said...

mimpi ntah hapa2 ja hang nih. byk pikiaq kot... ka sbb tk pikiaq apa2 langsung! sbb tu la mimpi2 mai saja kacau hg titun. hihihihihii........ :P

sengetminda said...

aku tak pikiaq apa2....tersgtlah relax. aku pi melaka umah member, rumah kg tepi bendang, maka hati tersgtlah tenang. eerrkkk camtu pun bleh mimpi mengarut ka?

pekasamgoreng said...

hahaha....aku pun lately ni ada jugak mimpi yang bukan2...aku pun tak tau pasai apa...nak kata aku terlebih tidoq..tak jugak..aku tidoq kurang lagi ada la...huhu..apa pun kalau yang baik biar jadi kenyataan yang buruk jauhkan lah dari kita .....hahaha.....

aku eta said...

aku selalu jgk mimpi mengarut...qetu aku mimpi gigi aku patah...seriau bila bangun tidoq...