Wednesday, May 4, 2011

.....cerita rangkuman 2...

1. Handphone - semalam tido bleh mimpi tgh pilih BB, pastu test iPad. Kalau dah sampai ke dalam mimpi maka malam ini jugak aku kena dapatkan sebuah 'telefon bimbit'....xkira la blackberry ka, iphone 4 ka, samsung galaxy ka, e71 ka, hatta apa2 jenih tipon sekali pun. tapi aku masih berkira2 samada perlu aku dapatkan no lama atau pakai yang baru aja, matikan hubungan dengan semua anasir2 yg ada........any idea?

2. PPUM - smlm g spital. Niatnya hnya melawat pesakit atas dasar 'courtesy'. Melilau dalam PPUM cari wad & pesakit sbb aku xtau dia dok wad apa...bleh cam2? Seb baik puan hanim sanggup menemani, kalau x mmg mati kutu la jugak bila berjalan sorang2. Bila jumpa pesakit, dok 2 minit aja pastu terus balik. Anyway semoga cepat sembuh, may Allah always be with u.

Boleh tak arkitek yg nak design hospital ni tolong buat mapping dulu spy pelawat tak melilau merata jalan. Tolong mesra pengguna la sikit, kalau dah klinik luar tu xyah la sama building ngan wad, bukannya depa dok wad pun, pe kata ltk trauma & wad sementara satu building ngan wad2 lain....haduih! Nak aku ajaq jugak ka? Inter building connection tu bleh bagi lawa skit dak? Haduih penat melilau, baik hospital ASetaq pun baguih dr ni.

3. Terkilan- rasa terkilan kehilangan beg dah dapat diatasi. malam ni nak g beli purse yg sama hahahahaha. Kali ni aku beli sendiri okeh, dah xde la hadiah dr sesapa. Xpa la, selama ni pun aku beli sendiri gak huhuhuhu. Tp jgn la terlebih membeli sbb kdg2 aku ni akan lupa daratan bila bershopping terutamanya bila nak hiburkan hati sendiri..........wink. Ya Allah, temukan la jodoh aku ngan mamat yg bleh beli aku Times Square hahahahahaha.

MODE:  Tengah happy xtentu pasal........

No comments: