Wednesday, October 12, 2011

...chicken out...

12/10/2011....hmmmmm my aunty's visit patutnya on 15/10/2011 dan mood pun dah mula swingging like crazy. dah 3 hari dok wat perangai cam budak2....semua pun nak mengamuks. pastu dok memikir perkara yg bukan2.

well, bab memikiaq ni mmg dah lama, but mala's engagement is a kick start to my stupidity. actually, up to this moment .... i still cannot cope with my anger n frustration. Aku pun heran, slalu je camni. masa aku ngan x-fiance dulu dok couple okeh je, bila dah engaged aku mula buat perangai. i started questioning everything, was he the right person? what if this and what if that....................mula sangsi dgn perasaan sendiri. takut ngan bayang2. erkkkssss adakah aku takut pd komitmen? ~lalalalalala~

skang pun sama, sblum ni aku okeh je.......aku bleh lalui segala kekusutan dengan jayanya. bila keadaan makin tenang, jalan makin jelas..........time frame dah ada, en. gorgon dah give his words, i chicken out! adoiyai.....ini bukan masalah org atau keadaan, masalahnya adalah AKU. Am i  a commitment phobic? Pastu aku mula nak question en gorgon. pastu majuk. pastu xnak makan steak lanun yg sedap tu.......pastu nyesal! pastu sedey :(

Pak hencik, sy minta maaf sbb tetiba sy jd dracula. sy bukan sengaja, kedatangan bulan tu buat sy out of control. tambah2 kalau ada moon halo cam hr tu. sy xleh janji utk berubah sbb sy tkt sy xberubah, tp sy akan baiki diri. cuma sy minta pak hencik tolong sy utk jd 'cool' sbb pak hencik selalu cool je bila sy ada tanduk. lgpun dah lama sgt kita xgaduh2 manje....sy nak gaduh2 manje je *wink* iloveu


p.s :
mgkn keadaan kita xsama mcm org lain, mgkn xkan ada majlis hebat utk kita, mgkn sy xkan diterima baik..................tp sy cuma harap satu hr kita akan tersenyum bila kenangkan semua yg pernah kita harungi hanya utk sebuah rasa.

1 comment:

aku eta said...

best...best...best...jgn la risau...aku masa nak kawen lu cam tu jgk...dah tunang pon aku siap kuaq ngan jantan len lagi...pas kawen kami dua mmg ok cuma skang prob aku family dia...and dia takkan backing aku...hmmmm....jgn jadikan kisah hidup kawan2 satu nightmare bagi hang...pasai kisah kita tak sama...mana tau kisah hang nanti penuh warna smarties :)