Tuesday, March 27, 2012

...MARCH 2012...

aku nak kek cam ni!! *ngee*
dalam byk2 doa yang aku minta, tuhan makbulkan doa spy aku sibuk! March 2012 sgt2 sibuks, sampai xsempat nak layan gosip kat TER. celah tu la nak settlekan lawyer n loan umah, celah ni la nak settlekan paper2 yang sebenarnya xberapa muka surat pun tp aku malas nak menulis, celah tu jugak nak pahamkan balance sheet & ratio analysis..............dah la terhegeh2 nak paham kekekekek. tp sebenarnya aku 'menular' lebih byk dr buat keje................kuikuikui

26/3 - sesi karoks sempena bday aku, sue n ina. Layan...........pecah anak tekak aku layan 'I Set Fire To The Rain'..........secara xlangsung pecah gegendang tinge org bilik sebelah! :) memandangkan 3 org celebrates bday maka sambutannya agak gah! tp hari kejadian/bday amatlah xhebat sbb kena standby sepanjang hari utk buat presentation. uhhh! apa celopsss......

 ........... apa2 pun mak redha, dengan kurniaan kesibukan yang melanda, mak nampak hikmahnya. Otak xbyk masa nak pikiaq, malam dah ngantuks so terus melelapkan mata. semoga April cepat berlalu dan Mei membawa ketenangan.


p.s : ....dok menunggu 'Kad Ucapanmu', manalah tau nak kena karok lagu dayangku intan tu. lalalalalala

2 comments:

Unknown said...

Selamat hari lahir

sengetminda said...

time kasih (whoever u are)..........