Friday, April 13, 2012

..T E N A N G....

Sah dah nak kena g karok ni, tapi masih tak berkesempatan............sbb dah terlalu byk paperwork nak kena tulis. Itu xmasuk assignment lagi, hehehe...........dan aku yg malas nak mengarang ni mula la buat byk alasan. (Tp kalu menulis blog rajin plak). 5 minggu pertama sebagai student, kepala masih terawang2. bila dah kantoi 1st test baru la sedaq dunia. HAMEK KO! skang tengah gigih menyiapkan assignment sbb nak cover balik 1st test yang cam hancit.

lately byk entry aku yg xgumbira, balik2 cite yg lebih kurang sama. tp Insyaallah....semua akan jadi lebih baik. rasanya dah 2 bulan waktu tido aku kacau bilau. 2-3 minggu lepas paling kritikal, 2.30 am baru lelap tp 6.30am automatik mata terbukak......jam pun xsmpat bunyi. tp 2 hari ni aku dah bleh tido sblm pkl 11pm....dan dah tak banyak terkejut. sekadar 1-2 kali terjaga sblm pagi. Agaknya sbb aku T E N A N G kot....................

Dear friends, aku minta korang doakan yang terbaik untuk aku, sbb doa sahabat yang tidak diketahui sahabatnya adalah antara doa-doa yang mudah dimakbulkan. A M I N 

No comments: