Thursday, July 16, 2009

....kerja....

aku bosan dah keje cam ni. semua org nak ikut kepala hotak dorang jer, aku keje dalam keadaan dan kemudahan yang amat minima.....huhuhu.

ditambah plak pc aku dijangkiti virus H1N1......habih semua documen x dpt diselamatkan. keje aku selama 8 tahun di semua hilang.....gone with the wind. Kire2nye aku skang kena buat 'wind of change' ler hu hu

aku sorang buat semua keje...dorang yang bahagian/cawangan/unit dengan staf pelbagi rupa saiz dan warna pun buat keje lembap...inikan aku yang buat keje sorang2. Dengan sorang je staf aku yang bulat dan berkulit sawo matang tu............kitaorg dorang la yang handle everything hu hu. pastu ramai2 lak menyibuk keje aku nih.

sakitnya hati. agak2 kalu aku blah jer dari tmpat ni dengan tidak bertanggungjawab bleh ker???

nak pegi bercuti....sama jer, balik kena ngadap keje dan bos yg sama gak. nak balik kg? aku takut dgn soalan2 mak aku......bila nak kawen!! arrrggghhhhh.....sape nak kat aku ni? dah le kecik....hitam...buruk....tak cantik....kasarbahasa.....ni bakal jadi penganggur plak nih!!

dugaan...................inikah dugaan untukku? Ya Rabb....tuhan yang memiliki langit dan bumi, tuhan yang memegang hati2 manusia. Tabahkan hatiku, kukuhkan jiwaku......berikan aku ketenangan dan kekuatan untuk terus meredah badai dunia. Sehinggalah semuanya berhenti dan aku kembali bersama mu.................................................................................di alam abadi.

No comments: