Thursday, July 9, 2009

...semak...

aku semak hari nih!!!! semak perut, semak hati, meja aku semak, kepala aku semak....rasa cam nak smash something je...... tapi kalau aku buat camtu aku gak yang rugi...dudududu...
baru je semalam gelak2 ngan '2 sahabat seangkatan', hari ni rasa cam nak nangis lak hu hu hu.

masalahnyer aku nak nangis, tapi mata aku tak leh nangis. aku nak buang rasa semak ni...tapi die tak nak kuar. aku jadi numb, tak boleh merasa atau lebih tepat, tk leh nak meluahkan rasa.

keje berlambak (salah aku x pandai organize masa), jiwa semak, perut lapar lak nih, pundi kencing penuh......................arghh.......rase camnak balik kg pastu keje kilang atau migrate je kat mana2. agak2 bangladesh terima tak sorang lagi rakyat, kulit pun lebih kurang jer. kwang kwang kwang

No comments: