Wednesday, November 18, 2009

...ieta....

ske plak aku baca blog si ieta ni. tetiba gatal nak kawen ahakkksss!! hahaha. Lain orang lain le takdirnye, ye dak? lain plak cobaannye, ye dak? ramai yg kawen atas dasar centa, ramai gak yg cerai. Tapi ramai jugak yg bahagia. Takdir masing2.......

Tp sblom serah pd takdir kena la usaha dolu. Mcm hang la ieta oiii kalau hang jadi ibu dan isteri yg terbaek, aku pun nak berusaha menjadi shiera yg lebih baik.... aku pun teringin nak ciom bau kasturi di langit ke 7 tu huhuhu.

Memandangkan 2010 dah mula tepon cakap nak mai, aku pun nak mulakan azam tahun baru aku. Rasanya azam tahun lepas dah tercapai 80% - 90%. Azam tahun 2009 'Aku nak jadi aku', jadi azam tahun 2010 ' aku nak jadi aku yang lebih baik'. Lantak la apa org nak kata, aku nak baiki salah dolu. aku xmo pandang belakang, jangan pandang belakang, tp sekali sekala kena tengok side mirror gak, takut langgar org masa memotong ahakksss.

aku punye self esteem & self confident in life perlukan booster. kerja aku rasanya xde masalah sgt, seb baik la aku amalkan dasar 'pecah dan perintah' so aku xde campur sgt work n personal. tapi tipu la kalau kata personal prob langsung xmempengaruhi keje.

just wondering.....macam mana hidup aku kalaulah aku dah kawen n have my own family. mampu ke aku juggling between work, family n personal desire. mampu ke......harap2 aku dibantu n disokong. kat sini la peranan tolak ansur n tanggungjawab. sonoknyer...... semoga aku dapat 'teman masa tua' yg akan syg aku 4ever. love me 4 my good and my bad............amin

3 comments:

Diamilikku said...

aminnnnn....
insya allah....masa dan ketikanya akan tiba jugak.... *smile*

iEtaFAkyR@ said...

ha...yg ni aku rasa aku reti komen! ihihhii, 1stly thanx buh nama aku yg tk baper glamer ni sbg title post hg...dasat ni rasa! hahahaha, btw sheera hg kena redha dgn ketentuanNya sbb Dia dah plan elok dah utk hg...we r playing wit the time rite now.yg penting jgn berhenti berdoa dan sentiasa think +ve.mengeluh tu mmg dah jd lumrah manusia,tapi dgn harapan hg mengeluh sbb nak mencari jalan mana yg terbaik utk perbaiki keadaan yg buat hg resah tu...bukan komplen tanpa berusaha,ok? ish...lebih2 pulak aku ni tulih,elok aku post entry kat blog hg ja cenni! ahhahahaa...gila koser dah aku ni... daaaaaaaaaaaaa...

sengetminda said...

thanx sayang...need ur help hehe