Thursday, November 19, 2009

...sket2 marah, sket2 majuk....

baru je ckp, love me 4 my good n my bad ....hahahaha.

cobaan buat lawak aku gagal memandangkan aku dapat statement 'sket2 marah, sket2 majuk' huhuhu aku selalu kena cam ni, jarang la dpt org yg paham lawak bodo aku. takpa la, dah memangnya aku ni bodo, jadi teruskan buat bodo jer la.

cuma aku terpikir, manusia mudah menerima kebaikan dan kelebihan pasangan/orang lain, tapi when it come to bad habits atau kelemahan, org mula la xske. sebab tu aku kata kenal aku dolu then decide, jgn menyesal kemudian hari. hahaha still masih belum terlewat utk buat keputusan babe.............

this is my biggest fear.....bimbang org xleh terima kelemahan aku. sbb tu aku sentiasa cuba utk mengelakkan kesilapan. aku terima kekurangan org dengan tgn terbuka, but when it come to me seolah2 setiap kelemahan dan kesilapan disembur balik ke muka. aku sendiri x suka dgn kelemahan dan kekurangan diri, so i'll end up angry with myself.

do i have no rights to get angry? no rights to show my feelings? no rights to know the truth? adakah aku kena ikut kehendak dan keperluan org lain utk menjaga hati org? hati aku? hahaha same questions over n over again...hehehe. xpe la, walau macam mana pun penerimaan org "INILAH AKU"... aku xbleh menjadi org lain, i'm just being me. try to be my very best.

and do take notes, luahan hati ni aku x tujukan pada sapa2. it just an open disscussion berdasarkan situasi. keadaan smlm trigger my mind, buat aku berfikir tp aku x marah pd sapa2 pun.............semoga takdir hidup aku adalah lukisan terindah dari Ilahi untuk aku, kerana aku yakin dgn kasih sayang Ilahi.

2 comments:

iEtaFAkyR@ said...

...hmmm...aku rasa hg may b kena control skit kot supaya org yg tak paham hg melawak or serius tu tk la amik hati dgn perkataan hg...ha...aku men teka2 jer ni,ihhihihi...tp bila dah excited tu mmg la payah nk control kan, being carried away smpai org jadi salah faham ngan kita. centu la selalunya...aku pun kuat majuk gak ngan edi! ahhahahaaa....

sengetminda said...

mmg...merajuk tu nak manja2, nak disayang2, bukannya bersungguh pun nak marah. tapi dalam kes ni aku x merajuk pun hahaha......
xpa la, benda kecik, x jadi isu pun