Monday, November 23, 2009

...lapisan kesabaran...

aku kena belajar bersabar. Nov-Dis 2008 aku mula belajar menjadi seorang yg sabar tahap dewataraya... tinggi tahap kesabaran sampaikan layak masuk kerajaan langit & duduk atas teko ayah pin. Skang kesabaran tu makin menipis...macam lapisan ozon. byk hal yg membuatkan hati aku panas, pemanasan global ini mewujudkan lobang2 pada lapisan kesabaran aku.

HUHUHU......skang aku kena hijaukan hati dan menebalkan lapisan kesabaran aku. Mesti halang partikel2 kemarahan yg mampu melobangkan kesabaran aku, bisikan syaitan yg menggelegakkan minda. Hati mau sabar, jiwa mau tuli........

Ku mulakan dengan bismillahirrahmanirrahim............................................

2 comments:

iEtaFAkyR@ said...

huh...mmg sudah panas ni...sabaq byk2 beb. semoga sentiasa dirahmati dan dilindungi dr segala masalah.

Diamilikku said...

sodaqallahulazim.....

selesailah sudah