Thursday, January 7, 2010

...avatar...

Semalam g tgk avatar lagi, kali ni 3D la pulokss......malangnya, AKU TIDOQ! kwn2 aku ni laa, amek tiket pukul 10.30mlm, cite tu panjang, sudahnya aku tido je hahaha. Nasib baik sempat tgk part yang cantik2 tu tp byk gak la part yg aku tak tgk.

Antara sebab lainnya adalah PERUT AKU PENUH hehehe. mkn makanan jepun ape ntah, sedap la jugak, antara kami berempat, aku sorang je yang dapat habiskan semangkuk nasi, 2 ketul daging burger, telur, sayur taugeh n jagung huah huah huah. Minggu nih aku memang selero sket, aku dah jadi tong sampah kepada makanan kwn2 aku yang 'tamak membeli tapi tak habih memakan'. lepas makan aku tido sebab kitaorang kuar jln2 waktu malam hehehehe, lepas makan perot kenyang badan penat so aku balik n tido. kepala pun tak memikir sgt layan jer.....huish sonok gak hidup gini. Layan........

malam ni nak g layan konsert Neyo pulak hahahaha dah tetua camni baru la nak layan konsert. Aku malas g konsert sbb bingit, tapi orang dah ajak aku g je lah hehehe FREEEE. Bukan selalu Neyo dtg mesia pown. warghhh tido lambat lagi!!

1 comment:

iEtaFAkyR@ said...

uiiishshhh! jeles! jeles! lama dah aku tak layan bingit2 centu... adooii, rindu zaman gediksss ku. hahahaaaa