Saturday, January 16, 2010

...bertuah punya budak...

mggu di bz btol.....tak menang tangan layan pelbagai cabaran. dah macam drama tv hahaha tp kitaorg bertiga dapat handle, actually mate n pinky tu dpt handle very well. tahniah to my sweet pinky, u're getting wiser n growing up. im proud of u sis.

jumaat.....aku pakai jubah. ramai yg tegur sbb dah lama aku tak melawa....selalu pakai apa yg capai dek tangan je sebab nak selesa bla bekerja. memandangkan hari ni aku akan beku kat dlm bilik mesyuarat so bleh la pakai kain. tapi jubah tu memang cantik pun, time kasih pada mak angah yg belikan utk aku dr Mekah dududu. dan aku pakai tudung yg mate belikan, juga dari Mekah. MALANGNYA.....petang tu aku jumpa mamat senget tu, ayat pertama yang keluar dr mulut dia "nape pakai tudung cam kain kapan nih........."  mcm nak putus urat perut aku gelak!!!!

bertuah punya budak!! sib baik aku tak terasa @ kecik hati. hampeh btol!! pengajarannya...xyah la nak try melawa tak tentu pasal, keep it simple. tp agak selesa pakai jubah tu.....

2 comments:

iEtaFAkyR@ said...

ish! tolong lastik skit budak yg ckp centu kat hang...nk kena nih! hehehehe....

sengetminda said...

hahaha... hang jentik ja telinga dia kalau sampai tangan dududu