Friday, January 1, 2010

....Selamat Tahun Baru 2010...

Selamat Tahun Baru 2010..........kpd anak jati kedah, 2010 adalah tahun kedah maju hehehe. Dah bertahun x celebrate new year, malam new year  tu g karok skali lagi (dududu) ngan zuriat. org bujang nak hapi2 hehehe.

Gila siooottt, 4 jam & 7 org dok pulun nyanyi. Aku pulun makan pasta n sipot sedot.....nyanyi 2-3 lagu pastu takdak suara hahaha. boleh tahan la, byk gak lagu kat sogo nih tp takleh tanding wangsa maju. WMaju pnya audio best, tak yah nyanyi teruk2, mic tu buat suara aku jadi sedap n bleh bw lagu tinggi ngan selamber agegege........rupa2nya kecanggihan audio system ni byk bantu penyanyi, suara katak pun bleh jadi best.

Tahun Baru 2010 n 1431H.........azam aku adalah sambungan azam tahun lepas. cuma aku up-grade sikit ja azam tu. Tak susah pun, cuma kena istiqamah baru bleh capai azam nih. Starting this year......aku kena focus pd diri sendiri n family. Nak kerja dgn penuh dedikasi (hahaha xpernah pun rasa nak keja mcm ni) sbb Ifa dah usaha, so skang aku plak kena usaha. Aku kena start looking with both eyes n heart, hargai semua yg ada  keliling aku dan teruskan hidup. Kita yg bentuk kebahagiaan sendiri, bukan org lain..........................
aku akan hargai setiap pandangan org , aku xmarah pun. sooooo......................kita nikmati hidup yg singkat ni. Supaya kita semua sama2 dpt berusaha untuk kebahagiaan hidup. amin

1 comment:

iEtaFAkyR@ said...

yey! positifnya dia...baguiihhh, aku sukerrr...