Friday, December 10, 2010

...pelan-pelan saja...

 By: Kotak

ku tahu kamu juga rasa
apa yang ku rasa
ku tahu cepat atau lambat
kamu kan mengerti
hati bila dipaksakan
pasti takkan baik

pantasnya kamu mencintai
yang juga cintai dirimu
cuma kamu
lepaskanlah ikatanmu
dengan aku
biar kamu senang
bila berat melupakan aku
pelan-pelan saja

tak ada niat menyakiti
inilah hatiku
pantasnya kamu mencintai
yang juga cintai dirimu
cuma kamu
lepaskanlah ikatanmu
dengan aku
biar kamu senang
bila berat melupakan aku
pelan-pelan saja

pelan-pelan saja
lepaskanlah ikatanmu
dengan aku
biar kamu senang
bila berat melupakan aku
pelan-pelan saja
eplan-pelan saja
lepaskan aku lepaskan aku lepaskan aku
pelan-pelan saja

http://www.youtube.com/watch?v=DMqUN6GprOc

5 comments:

aku eta said...

aku suka lagu ni...selalu jugak layan blues kalau 'angin bertiup kencang menerusi jendela'.....

sengetminda said...

jiwang jugak english teacher ni kan. member aku share v.clip ni kat FB, layan la jugak......lagu ni utk aku, kalau aku pelan2 lepaskan smua yg berlaku dlm hidup aku maka Insyaallah aku akan bahagia....amin.

pekasamgoreng said...

shiera....hang tak perasan kat aku punya blog...aku ada post lagu ni....this is my faveret song...yang sangat kena dengan keadaan aku....hahaha....aku yang suruh orang tu pelan2 saja...hahaha...sesapa yang berkenaan laa...hahaha....sebab kalau ikut, memang kena dengan cerita ku...foto lagi sebagai bokti...wakaka..lawak laa..kat karoke tak dak lagi lagu nie....

fham5579 said...

hihihihi...mcm sesuai ya wei....hihihi

sengetminda said...

habun: mmg sesuai, sesuai ngan keadaan semasa....hahahaha. kesian kat aku!

zue: lagu ni relax n simple. i looiiikkeee 10x. aku tujukan lagu ni utk diriku sendiri smoga aku bahagia