Sunday, November 20, 2011

...mmmm....

I bought the house, n suddenly feels like it's not a good decision. Quite far from bukit jalil  dan ada tol in each routes. umah masih dihuni, so agent akan hantar notis pada org tu. not happy dgn my new neighbours.

Tp mgkn akan ada hikmah lain. pertamanya, rumah sendiri so kalau jauh ka, susah ka, apa ka, umah ni atas nama aku bukan nama cik puteh. keduanya aku bleh buat apa saja, nak lentang, nak tonggeng, nak baring, nak sepah xdak sapa yg larang. after 3-4 tahun aku akan sewakan pd org lain, mgkn masa tu harga sewa dah jd 400-500. berbanding ngan aku bayaq xsampai 200 sebulan tu ~lalalalala~Pastu kenal agent yg xkedekut ilmu, dok ajaq aku camne nak invest in property. harap2 dapat rejeki lebih ~lalalalala~ nak jimat lagi aku sewa plak 1 drp 3 bilik tu hahahahaha. mata duitan sungguh!!! Nak wat camne, kena cari rejeki lebih utk diri sendiri.

Hikmah lainnya, hidup akan lebih tenang sebab 'my beloved stalker' dah xleh buat lawatan sambil belajar ke umah aku. Setakat blog n FB tu sukati ko ler. Pendek kata, can't wait to move in. 


No comments: