Tuesday, November 1, 2011

...resepi slimfit sepanjang zaman....

Penyakitku datang lagi.......dah mula pulak penyakit xleh tido ni. Pkl 10.30 dah ngantuks......layan tido smbil hujan melanda bukit jalil. pastu terjaga pukul 12.30 dia buat xleh nak tidoq plak! dah seminggu gak la camni, dah tu camne xcekeding. w.pun cukup makan tapi xcukup rehat, stressed, xckp tido.....camne nak membesar. apa yg stressed sgt pun xtau la......simptom2 tu dah ada. Terjaga malam + loya time pagi. cam morning sickness je kan lalalalala

simptom ni agak biasa bg aku, started since 2003 rsnya. ms tu aku pelik gak la tp lps jmpa doktor dia kata tu simptom2 stress. n last 2 weeks i got breakouts/pimples on my body n head. byk lak tu, aku igtkan food poisoning/alergy sbb masa yg sama juga aku kena diarrhoea. selepas diarrhoea yg ketiga baru aku jumpa doktor dan katanya aku ada Indigestive Diarrhoea Syndrome, mgkn sbb antibiotik atau detox programme yg aku amek maka usus aku kekurangan bakteria baik so aku dinasihatkan banyakkan minum vitagen atau yakult. ubat yg sedap diminum...............

diarrhoea + insomnia = kurus. Untuk melengkapkan resepi utk kekal 'slimfit' sepanjang masa, kita tunggu aku start hilang selera makan plak. Bleh mampuih gak camni......boleh tak kalau aku nak reformat cpu kepala hotak aku ni, delete unused icon, letak apa2 anti-virus terhebat di pasaran. hmmmm kalau la semudah itew.....

3 comments:

aku eta said...

aku cirit jugak...tapi tk kurus jgk muahahhahahahahahha :D

aku eta said...

aku cirit jugak tapi tak kurus pon muahahahhahahahahahaha :D

iEtaFAkyR@ said...

uiisshh hg agak2 weh. super slimfit dah namanya nih. apapun tcare, jgn dok pikiaq hat pelik2 aaiihh. *hugss*