Sunday, November 13, 2011

...terima kasih...

TERIMA KASIH ... sbb masih pegang tangan mi, walau mi minta dilepaskan.
TERIMA KASIH ... sbb masih bertahan walau pun mi hampir berputus asa.
TERIMA KASIH ... sbb masih tersenyum saat mi buat macam2 perangai.
TERIMA KASIH ... sbb masih menyapu air mata mi, walau pun mi menepis.
TERIMA KASIH ... sbb masih percayakan mi walaupun mi xyakin dgn diri sendiri.

MAAFKAN ... kerana mi pernah lari
MAAFKAN ... kerana mi mahu sembunyi
MAAFKAN ... kerana mi sering sangsi
MAAFKAN ... kerana mi selalu menyakiti
MAAFKAN ... kerana mi xpandai menghargai

........................semoga akan hadir pelangi sesudah hujan.........................................



( apa yg ko merepek ni setan!!!!! camne plak ko bleh termomosi ni? adeh! adoinya pun! btw i mean it!)

2 comments:

aku eta said...

bukan hang saja beremosi selepas hujan....aku kat sini pon baru post entry penuh emosi...gara2 melawat album raya adik aku kat fb....tiba2 saja aku yang hujan kat sini....

sengetminda said...

aku bukan beremosi lepas hujan, dalam hujan ribut tu la aku dok beremosi. konon2nya nak dancing in the rain, tapi its raining cats and dogs.....so nak buat tarian inang pun xberani.