Wednesday, December 30, 2009

...mate dah balik...

aku hapi nih......sahabat sehati n senasib aku dah balik mesia dgn selamatnya. n dia berjaya menyejukkan hati aku & buang rasa sedih n move on. kak amy, sy akan ikut nasihat akak. berhenti menyalahkan diri sendiri n menghargai apa yg ada......focus pd masa depan n get happy.

sonoknya, balik je mesia ktorg karok cam nak putus urat leher hahahaha. habih semua genre lagu, balada, dangdut............dr lagu melayu, indon n omputih (bahase lain kitaorg tak tahu hehehe). Pagi ni, bgun je kuar sarapan kat pasar hahaha....selero den makan tambahan plak skang ni dah start amek supplement. nak berisi sket. siap buat skrip drama kat pasar tu hahahaha.......................

semoga 2010 akan jadi lebih indah......

2 comments:

iEtaFAkyR@ said...

glad to hear u r having great times ahead! cool beb...

sengetminda said...

mmmm....aku nak put everything behind n be happy. aku still terima 'komen' dan 'nasihat' percuma dr insan misteri......tp skang jadi bahan gelak ketawa aku ngan si dia.

whatever lah....aku happy :)