Friday, April 29, 2011

...hilang segala2nya...

haduih! hari ni aku hilang my fav handbag, my fav purse, my fav watch, my camera and my beloved HP.......semuanya sebab aku konon2nya xbersangka buruk dgn org dalam surau kat R&R Gurun. Adeh! deh! deh! duit dlm tu ada la dlm RM200/- itu pun sbb dah byk letak minyak n top up T&G. jadi kengkawan jgn percaya pd org w.pun dlm surau....semayang skang dah kena berkiblatkan handbag.

kunci kete pun dia amek sekali, haduh....skali ngan kunci umah lama pulak tu. Mmg menyusahkan aku sungguh. Td aku relax je tapi sekarang aku rasa nak menangis la pulak.........byk benda nak kena settle ni, nak kena gi buat report polis, buat IC, lesen. Esok nak kena tukar kunci kete, aduih! umah lama aku pun nak kena tukar kunci la jugak, barang2 aku still ada kat dalam tu. 

Paling buat aku rasa terkilan HP tu sbb byk message yang aku slalu ulang2 baca buat penghilang windu.....wwwwaaaaaaa skang aku dah start nangis. rasanya tuhan dok makbulkan doa aku kot, maka semua saki baki kenangan yg ada ditarik balik. Semua bnda yg aku sayang dah xde, mula2 hilang En. Ogre, pastu camera yg ada gambar die, HP yg ada message dia, satu2nya no tepon aku yg dia ada..........ameklah!  ameklah semua kalau ini yg terbaik utk aku huhuhuhu! 

Abg plus tu kata "Dugaan ni, akan ada yg lebih baik utk awak. Semuanya ada hikmah".....Amin. Nak g sambung nangis sampai lebam...................

2 comments:

Diamilikku said...

sabaq la shiera...jgn nangis sangat..semua nih ada hikmah..trust me

sengetminda said...

sone: hang jgn bimbang. aku propa ja lebeh...kot2 bleh jadi film star. sedey la jugak tp kalau aku nangis sampai terkeluaq biji mata pun xdapat balik gak....so aku buat keputusan utk beli baru ja. Dapat handbag baru.............