Tuesday, April 19, 2011

...pixie style...

Tadaaaa...............inilah pixie style yg anggun, cumils & sophisticated. Gaya wanita moden yg hidupnya sentiasa be on the move all the time. Wanita yg BERANI,  dare to change & dare to be different ~lalalalala~

Kenapakah pujian melambung diberikan kepada wanita yg memiliki hairstyle ini? Jawapannya...........kita tunggu selepas ini! hahahahahaha!!!

15/4/2011- aku paksa Alan potong rambut aku jadi camni. Loike it so much. Senang nak jaga, senang nak shampoo, cepat kering, boleh basuh rambut sesuka hati. Aku dah semak ngan rambut panjang & lebat tu....aku serabut. Serabut ngan rambut, serabut ngan En. Ogre & Princess Fiona,  serabut ngan 'housemate', serabut ngan 'kawan' yg sendiri2 sentap pastu sesuka nak sembur org. Maka aku potong rambut, say good bye to en. ogre, tnya housemate aku tu bila nak pindah & abaikan je kawan2 yg bukannya nak bersahabat tp nak cari tukang angguk kata2 dia. Huh! hebatnya jalan penyelesaian itew.................

17/4/2011 aku beli 7 helai long sleeve t-shirt. 6 helai sepatutnya utk g gym, entahkan jadi pergi entahkan tidak. 1 helai penuh warna warni, mcm takut lak nak pakai, kena g tukar kaler nih . Aku nak kembali ke gym &  bersenam utk kembangkan otot2 yg patut n cantikkan body! Baru bleh ngurat, xyah pi jumpa tok moh pun ye adik2, kasi mantap ajer. itulah rahsia akak selama ni....hahahaha jahat betol cik shiera ni!! Rambut dah cantik, pasni kasi tambah weight & tone my but. 

Reach for the sky baby.......................... :)


p/s : mohon kerjasama en. ogre utk bukakan sangkar supaya sy bleh terbang bebas dan menikmati dunia......... & tolong jgn umpan sy dgn makanan yg enak2 sbb sy xnak terus menerus tinggal di sangkar emas nan indah tp sebenarnya Zhullians itew.


2 comments:

mymentalhealth.blog said...

kekekekekek....nak gelak aje baca post ini

sengetminda said...

apa yg lawak? ce citer....