Friday, December 11, 2009

...aries 11/12/2009...

..."something u were wanting to happen will actually happen".....

ye ke, boleh caya ke horoskop ni ahaksss, usually aku jarang baca ruangan ni tp hari ni aku rasa nak baca lak. cam sonok je baca, tapi mana leh percaya apa tah lagi nak mengharap.

apa yg aku nak lagi dlm hidup ni?.........starts with a 'life partner". apa kriteria this so called life partner?
1. 'he' is a man.... a real man inside n outside (not a boy.....xtau la org paham ke tak)
2. 'he' willing to listen............standard la kan
3. 'he' love me ( a lot!!! hahahaha)
4. 'he' can make me laugh........(dah byk sgt gelak skang ni mmmmm....love it)
5......
6........ aku dah tak tau apa lagi kriteria 'life partner' yg aku nak..................itu je la kot buat masa ni he he he

kenapa nak kawen? aku nak mencari keredhaan Ilahi melalui partner aku ni. W.pun bunyinyer pelik sket... tapi itulah yg aku cari. ade ke org yg nak sama2 panjat langit ke-7 dengan aku ni......harap2 dia paham.


apa lagi yg aku cari dalam hidup?..........bila dapat life partner yg lain2 akan dtang juga, being a wife, being a mother (insyaallah), being a daughter in-law, being in-laws. hahaha aku nak rasa semua, rasa disayangi by my hubby, by his family, bergaduh bila raya, gaduh2 manja, nyusahkan org, org manja ngan kita, rasa kena  marah dek laki, rasa rindu................pendek kata pahit manis, asam garam hidup la.

apa lagi aku nak dalam hidup? kerjaya aku.....aku suka kerja aku sekarang. cuma harap2 working environment akan jadi lebih baik. sbb aku ni akan terpengaruh dgn keadaan keje. aku cepat rasa bosan, so kena create byk inovasi baru dlm keje. pedulikan lah kata org, mulut org xkan senyap, so aku dtg keje, buat keje.......................

apa lagi aku nak? nak bahagiakan mama n abah. nak tgk adik2 berjaya. nak menutup mata dgn tenang.

byk sgt ke yang aku nak?......aku xkesah sgt dgn material cause i know sooner or later aku kena tinggal semua tu. so buat pe nak rebut2? buat pe nak kaut harta berkoyan2, buat pe rumah banglo 4 tgkt? buat pe kete 7-8 bijik?......simple life pun dah cukup. xperlu mewah, tp xjugak susah. tapi kalo tuhan kasi aku harta karun berjota2 aku amek jugak he he he Alhamdulillah....

so hopefully semua akan dimakbulkan. amin

p.s: kalo aku rajin nanti aku download gambar2 aku cam ieta n sone

1 comment:

iEtaFAkyR@ said...

kadang2 bersifat sederhana sgt mujarab dlm idup kita ni. aku suka ada semua...alhamdulillah, walaupun tak mewah, cukup utk merasa segala nikmatNya. sikit sana, sikit sini, janji buat kita selesa. insya allah sheera akan sampai masa utk hg rasa sume kebahagiaan asam garam yg aku sdg lalui skrg ni. AMIN!!!