Monday, December 28, 2009

...cendol seremban....

smlm aku g makan kenduri Rabani n Irnie kat Rembau N.9. Tahniah kepada pasangan pengantin baru........ balik tu kitaorang singgah kat gerai cendol pak man dawi yang famous gila tu.....hahaha UNIK!! itu je yang mampu aku ckp.

Pak man tu cite byk hal, semua fakta pasal mesia. luas tiap2 negeri, jumlah penduduk, sejarah negeri........siap seloka lagi. dia panggil lembut lidah. ramai gile org g makan cendol, kalau tambah free, air sirap n barli free......
bebudak ni siap amek gambar lagi ngan pak man.

bebudak ni kata gerai pak man ni pernah masuk TV tp tak ingat rancangan apa.....makin laris la jualan pak man lepas ni.

3 comments:

Diamilikku said...

rugi aku tak pi..kalau tak leh jumpa hang kan..huhuhuhu...ayah aku balik makkah weh...

d u r a said...

wei shira aku rasa aku tau rancangan apa. tapi tak ingat apa nama dia.ala.. yang farouk (pelakon) & azrul (raja lawak) dok pi singgah gerai-gerai tu. apa nama ye..gerai kita kot

sengetminda said...

sone: tau takpa...hahahaha. xpa, family diutamakan. kitaorg konvoi 5 kete.best gak, kalu hang ada aku tak la mati kutu sgt hahaha

dura: tak tau la, ok la cendol dia. cuma yg best sebab bleh tambah free. ayaq sirap ngan barli pown free.....tp aku makan sikit ja hahahaha perut sempit lgpun baru balik umah kenduri.