Monday, December 14, 2009

Bw ke lubang kubor.

as i was saying.......kecik hati. Puncanya kalo dilihat memang nampak kecik (pd mata dia) tp tetap menyakitkan hati aku. Dia tgk mcm mana aku jatuh n macam mana aku struggle utk bangun balik, tapi dia sakitkan hati aku the same way as b4. Aku tak paham.......

dan sebagai seorang pompuan, i have no rights to show my feelings n emotions. kalau cakap, kata mendesak, kalau merajuk kata not reasonable. So aku kena pendamkan rasa hati n take it to my grave. as usual, kata semua boleh bincang, bila nak dibawa berbincang.... xde mood nak cakap, tak tau nak cakap apa. akhirnya kat sini la aku luahkan segala rasa sakit hati. kalo dia baca kira ok lah....tapi ada dia kesah? dia memang tak kesah pun. aku bukan bini dia pun.....huhuhu sakitnya hati!!!

dan dipendekkan cite aku nangis sorang2.......nak cite kat orang, orang akan kata padan muka hang shiera, sapa suruh hang nak sgt kat dia. Kalo lah aku xmsk dlm hidup dia, msti dia tgh happy skang ni.....salah aku.  Skang aku hidup dgn rasa bersalah aku.........that will drag me to hell.

4 comments:

Diamilikku said...

sabaq weh...
org selalu kata...berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul..so aku cuma boleh berat mata memandang..berat mulut membaca coretan hang...(boleh guna berat mulut)...hahaha..tapi yang duk pikul beban tu hang sorang jugak kan...takpa..be strong....

sengetminda said...

sebab tu aku tnya, knp aku asyik diuji dgn cara yg sama.... aku penat la sone. aku dah tak larat nak melawan. ikut la apa depa nak buat. aku malaih....

--- said...
This comment has been removed by a blog administrator.
sengetminda said...

nor, i appreciate ur opinion. tapi sy lebih hargai kalau u guna nama sebenar. x guna berselindung, baling batu sembunyi tangan. itu tindakan pengecut.

buat terang2an, sy tak judge awak. sikitpun tak. ikhlas.kalau awak nak bersemuka lebih sy hargai.

anyway thanx sbb bc blog sy. n thanx 4 ur comment.