Saturday, January 1, 2011

...1st day 2011...

0001 1 Jan 2011.......... aku otw balik dr Nilai semasa 1 dunia melangkah ke tahun baru. Dataran  Nilai penuh ngan manusia tp xde la jem mcm kat KL. Insyallah sambutan tahun depan aku pun akan bergelar warga Nilai gak huhuhu.........

Xmo3.....jgn kata aku g sopping, smlm aku g USIM, ngikut geng aku bg talk dan aku jadi baby sitter wakakakaka. Sampai je kat tol Sg Besi ktorg nampak percikan bunga api....wweeee! peghak la sat.  Sampai umah, kami siboks memanaskan sotong sumbat ngan ikan 3 rasa. Meratah lauk2 tp xleh nak makan nasi dah. Lgpun dah past mid night...xsesuai utk perut. Pastu dok imbau kenangan kali terakhir layan bunga api............... sambil pikiaq bila la hidup masing2 nak berubah. Sadis

Hari ni aku terperangkap kat opis melayan FAM buat cabutan undi untuk next season. Kalu melayan player mesia tu best la jugak......adush. Manfaatnya ialah...aku ada masa untuk kemas meja yg dah macam sarang ulaq sawa + tikus tanah. Pastu aku semakkan meja PPS (H1)........best btoi bleh bg kerja kat org. Rasanya 1/2 drp beban kerja aku dah pindah kat PPS(H1) hahahaha.............padan muka! Sapa soh nak keja ngan aku wakakakakaum (gelak jahat sambil mengaum). 

Sambil tu aku jeling2 kat bilik yg bakal aku huni.......bos dah bg green lite, cuma nak maklum kat DG manalah tau kalu dia ada perancangan lain. Tu laaa....dulu dok bilik besaq tak bersyukur...sunyi lah. x best lah! Pastu pindah ke workstation, pastu pindah masuk bilik, pastu pindah plak p workstation............skang dah gatai nak bilik pulokssss!!! Dasar xtau dek untung (sambil tenyeh hidung panda kat meja aku!)

p.s: sbnqnya aku xtau nak tulis apa...tp gatai nak menulis. soriiiii................n happy new year. Hope u all akan dpt semua yg diingini n bahagia hendaknya. Nak beli triton....nak beli triton!!


2 comments:

fham5579 said...

ahaks....bangga2...xpa wei selama ni hg keja srg2..la ni pelepas2 mai kt kami buang...kami sedia berkhidmat...wow!

sengetminda said...

hahahaha.....siap la hang bila aku dah siap list kerja utk thn 2011 *wink*