Sunday, January 16, 2011

...lamb chop pirate style...

dah lama aku ngidam nak makan lamb chop dan semalam aku memuaskan nafsu mentekedaqah aku hahahaha. kalau bleh nak tapau bwak balik lagi.....huh dasar tamak haloba! dolu2 slalu g ngan en. ex sbb kezen dia dok damansara, en. ex tau aku suka lamb chop/beaf steak so dia buat alasan konon2nyer bwak aku g makan padahal nak wat gath dgn sepopu2 dia.....tp aku xkesah sbb perut ku kenyang. inilah yg dikatakan 'give n take' hahahahaha bijak tak cik shiera niiii???

smlm sampai kat pirate pun dah dkt pkl 12, perots aku yg sememangnya xselesa sejak jumaat tu mula bergelodak. kalau doc kat poliklinik tu tahu mmg aku kena berleteq la sbb minggu lepas dia dah pesan jgn minum minuman bersusu, jgn makan makanan pedas, kalau dah gravy nyer blackpaper hahahahaha mana tak bertambah2 gelodak. last friday lak lower ab aku sakit, cam cramp je sakitnya. ntah la mgkn angin, mgkn infection tp doc dah kasi obat. so 2-3 hari ni asyik kelek obat sepanjang masa. lately aku agak berdisiplin pasal ubat2 ni, kalau dolu jgn haraplah. sampaikan ada org tu terpaksa bw ubat n air ke mulut bru aku telan. tp best la jugak dijaga mcm tu, yg xtahan ialah 'hikmat leteran gorgon dgn pukulan halilintar' dan juga 'jelingan/jegilan mata dengan pancaran matahari cakerawala' ......huhuhu walaupun aku buat muka bodo tp takut la jugak kalau sepuk dgn tangan 'bigfoot' tu huhuhu. mau bersepai gigi dibuatnya, xyah dah pakai braces.

nasib baik kali ni doc vic kasi  ubat yg sedap2. xpahit n xde yang rasa payau. last aku kena infection tahun 2009 kot, tp itu bersekali dgn demam yg tak kebah2 tu. masuk 2 botol glucose n balik berbekalkan sebakul ubat baru la selesa. tp ubat air yg dia kasi mmg xleh blah, w.pun kena dilute ngan 1 glass of warm water tp masih rasa payau. w.pun aku kurangkan dose dr 10ml kpd 5ml dan tambah ayaq tp aku tetap muntah. kali ni aku xmuntah sbb rasa cam eno, tertunggu2 masa makan ubat. sungguh mcm kanak2..........

ntah hapa2 yg aku cerita, tp kesimpulannya aku rela perutku bergelora andainya ku dpt baham lamb chop itew. hahahaha gumbira bagai di puncak menara gading!!

2 comments:

mymentalhealth.blog said...

oits....lenkali ko gi makan kat pirate tu ajak ar aku....dekat je kot ngan umah aku....lama x jumpe ko..huhu

sengetminda said...

mana ku tahu kamu di situ....ku kira kamu dimana2. hehehehe