Monday, January 10, 2011

bodoh

tetiba terasa bodoh kerana melayan hati yg marah. bertambah bodoh kerana marahkan org yg 2 kali lebih bodoh. sepatutnya aku kena cool........tp mana bleh tahan babe kalu setiap gerak geri aku dipertikaikan. tolonglah, stop bugging me. semakin kau cuba sakitkan hati aku, semakin aku melawan. dan semakin aku melawan, maka semakin sakit hati kau.

jgn himpit aku sampai aku hilang pertimbangan, aku mgkn akan hilang sabar. jgn buat hati aku mula berdendam. setakat ni aku diamkan bila kau hina aku, bila kau fitnah aku, bila kau bw cerita di kalangan kawan2 aku. kalau rasa nak puaskan hati....call je aku. terpulanglah nak maki atau nak caci. tp tolong jgn berpura2, jgn hipokrit...... 4 once in ur life, tolong be urself.

2 comments:

SM79 said...

be cool beb..... :)

sengetminda said...

aku cool, depa dok perangat. skang dah mendidih, sapa2 nak rebuih spaghetti meh arrr......bleh gak makan. slruupppsss