Monday, March 28, 2011

...durian oh durian...



Lately aku ketagih makan durian, nape ntah. Padahal selama ni aku bukannya bleh makan durian byk2, paling byk 2 ulas pastu dah mula rasa panas badan. Agaknya sebab hari2 lalu depan apek jual durian tu, sampai bau durian tu bleh menyelinap masuk dlm kete. Igtkan hantu durian ikut aku balik umah wakakakakaka.....

Tapi minggu lepas aku beli 2 biji durian RM45/- Mungkin apek tu tipu aku kot, tapi aku xkesah asalkan aku dapat santap durian yg menusuk hidung aku! Tp mak sgt berpuas hati nok, berbaloi2!! Aku bleh habiskan hampir 1 biji durian tu, tinggal 2 ulas je. Lg sebiji aku pass kat en. ogre, dia habiskan 1 biji + 2ulas durian yang masih berbaki.....

Dan minggu ini aku beli 3 biji durian + pulut + kelapa parut (santan) = pulut durian.......aduh duh duh menitik air liuq masa dok tulih post ni. tapi syg en. ogre xdpt merasa, deme makan je la nasi dagang sampai kembung ~lalalalala~ Ptg ni baru nak masak pulut, nak menjamu adik kakak kat umah den. Sekali sekala bermesra2an sambil menjamu pulut durian sambil ditiup angin sepoi2 bahasa.............sluurrrpppsss!!

1 comment:

fham5579 said...

warghhhh x ajak kawe......majuk arrr