Saturday, March 19, 2011

...smile...

That smile....that same smile!! uhuksss. 

Ni la buah hati pengarang jantung aku, chenta hati & chenta mati hahahaha. Aku start minat mamat ni sbb tgk citer 'Speed'..... itu pun masa scene dia tersenyum sbb gelakkan sandra bullock yg sgt2 terkejut sbb langgar stroller baby.

Mgkin jugak sbb character dia yg selalunya serius buat senyuman (yg selalunya sekali sekala tu) nampak SGT MANIS! Character dia yg buat aku makin sukeeee......adoih!

Sampai skang aku masih suka tgk mamat ni w.pun lakonan dia tak la setara mana pun huhuhuhu. Tp aku bukan 'die heart fan'  sbb aku xngikut pun kisah hidup dia, filem2 lakonan dia pun aku tak igt melainkan Speed dan The Matrix. 




 
p.s : character dia yg buat aku chenta mati tu.......lalalalalala. Siapakah  hangpa pnya pelakon pooojaan suatu ketika dolu.........................




3 comments:

fham5579 said...

aku suka gak dia nih tp cam hg gak arr xtau pn latar belakang dia ka apa...umur dia pn xtau...hahaha

Diamilikku said...

aku suka dia jugak..dan jugak david duchovany - X files....hehehehhe...

sengetminda said...

sone: david pun hensem...character hampir sama jugak, ala2 macho gitew.