Sunday, March 6, 2011

...Embun...

Dpt invoice drp TH.....ntah yg ke berapa kali, tapi EMBUN dah 55% siap. Memandangkan skang adalah Mac 2011 maka aku rasa tahun depan bleh la aku  pindah masuk. Insyaallah!

Embun mmg jauh dari Bukit Jalil, more than 40km. aku xpernah dok jauh2 dr opis. Selama ni umah aku sekangkang kera je dari opis. Mgkn kalau kera tu stretch kaki dia luas2 maka kangkang dia lebih jauh dari jarak umah ngan opis aku ... wahahahahaha. wat lawak bodoh ye cik shiera.....pasni kena bangun awal lah, sbb rsnya nak g opis pun dah amek 30 min. pastu kos minyak n tol.....tapi semua ni sementara je kot. harap2 projek besaq KBS akan terlaksana dlm tempoh yg lebih singkat maka jarak aku p opis akan kembali dekat ~lalalalalala~

Lepas ni, sapa2 turun kat KLIA @ LCCT bleh check-in kat umah aku yer. Manalah tau kalau Sone mai KL bleh lepak umah aku, esoknya baru la p Angkasapuri dududududu. Embun xlah jauh sgt dgn umah Puan Fit kat putra mahkota tu......jd bleh la pn fit hantaq lauk kat umah den huhuhuhu.

Aku sgt2 berdoa spy segalanya akan bertambah baik, semoga perjalanan hidup aku akan menjadi hadiah paling indah untuk aku. Amin.

3 comments:

Diamilikku said...

wahhhh kelllassssssssss open invitation untuk aku...maka harus aku laksanakan...embun wait for me yaaaaaaaaaaa

pekasamgoreng said...

tapi....ada masa nak lepak dengan aku ka...?ataupun nak masak2.laksa dengan aku...huhuhu...sedihnyaa.....tetiba semua kawan2 menjauhkan diri....aduyaiii....uhuhu

sengetminda said...

xde la menjauhkan diri...cuma duduk berjauhan. live goes on dear