Thursday, March 31, 2011

....Happy Birthday To Me....

Kuang3x.... hari ni baru leh update my birthday celebration sbb lappy aku bermasalah....ntah apa yg xkena semua page yg dibuka akan di'redirect' ke page My Launch Pad Maxis.....Hmmmmm. inilah kejadahnya kalau lappy tidak diselenggara dan dipantau dengan baik.


Back to my happy day.......Thanks to Faziatun Hanim, Lizawati, Afizuruddin, Yusdi & Lokman yang telah buat surprise party kat opis dengan sebiji kek n pizza....lalalalala. Tp surprise xberapa nak jadi sbb aku leh nampak dorang dok nyalakan api lilin maka aku hanya menanti dengan sabar kek itu dibawa ke bilik hahahahaha!! Time kasih sgt2......sbnrnya aku xpernah sambut birthday. All this while hanya wish n hadiah yang diberi tp xpernah ada kek atau nyanyian hari jadi ~lalalala~ Hatta ngan BF sekalipun xpernah celebrate, last year lg hampeh sampai aku terpaksa ingatkannya esok adalah my birthday. Tp this year aku dah dapat hadiah 1-2 bulan sblum my actual birthday.....nasib baik!! 

Dan petang tu aku didajalkan oleh Sue, Ina, Saferi & Liza....haduih memang hebat la lakonan si Liza minta aku tolong angkat kotak fail, aku dah aware dgn rancangan dorang so aku bw baju spare, tp xsangka aku akan terkena lepas opis hour huhuhu. LENCUN!!! kena siram ngan air sejuk dr water cooler. Mengigil aku dibuatnya, pastu along lak nak tumpang sama siram air, depan mata aku dia amek air kat water cooler, maka aku menyerah je la.......aku redha!

30/3/2011 pepagi buta aku kena 'ayat2' cinta daripada Dato' KSU, Dato' KP & PBT....adeh deh deh.. Rasa terkilan sbb xleh nak deliver a simple task. Akan ku baiki kelemahan ini.....i lebiu dato'2. Tp petang tu dpt choc indulgence dr along, qubiey, milyn, liza & fuzyma......dudududu terubat lara di hati. Kek untuk aku, ina & sue sbb kitaorg share the same month.
Best2.......aku sayang semua kengkawan yang sayang aku n wish da best for me. Terima ksih kepada semua ingatan termasuk first 2 wishes yg aku terima beberapa minit selepas 12.00 pm menjadikan anda lah org terawal memberikan ucapan selamat. Tp mata mmg xleh nak angkat utk reply msg tu....dudududu. LOVE U. Amin utk semua doa korang. Ucapan paling indah dr Bonda tercinta selepas solat subuh.......touching giler dowh!

Aku masih menantikan Hagen Daz dr En. Ogre dan steak dari my cousin 'Gal Virusgirl'. Juga beg tangan LV itew hahahahaha. Aku juga masih menantikan jam tangan baru yang aku nak belikan utk diri sendiri.....tp masih xberkesempatan. Juga masih xsempat nak reserve spa treatment kat Istana Hotel yang mana aku  dah beli pakej dorang ~lalalala~ begitu juge candle light dinner n a cake yg patutnya utk birthday En. Ogre tahun lepas tapi aku dah hadiahkan utk diri sendiri tahun ni......padan muka kamu! Igt nak wat slumber party ngan bebudak geng tapau ni tp sbb dah ada yg mengandung maka party je kat umah masing2 hahahahaha!!

TERIMA KASIH yang xterhingga kepada semua kawan2 & Family.......korang buat aku sgt2 happy. Aku xrasa sunyi w.pun aku xde hubby@bf . It make me realise yg i'm not alone....cause i hav da whole world with me. LOVE U ALL...........................................U ARE MY WORLD!

1 comment:

Diamilikku said...

bestnya ada surprise kan...aku dah takdak kawan2 nak buat surprise..mai duk perlis takdak kawan yang boleh dibuat kawan..semua jenih tikam kot belakang...sedih