Tuesday, February 8, 2011

...baju baju & baju lagi.....

Salam..........kalau semalam aku tayang handbag, bag n purse. hari ni aku nak tayang baju, baju & baju yg aku beli kat vietnam. Hahahahaha......biaq hampa muntah darah tgk sesi tayang menayang ni sbb aku dengki tgk hampa dok tayang gambaq anak!!!! kehkehkeh


Ni baju yang aku n pn ieta berkenan......aku rembat  sbb mcm kiut!

cantik kan manik itew


Baju ni aku beli kat hjh basiroh...murah je RM 42. lihat maniks itewwwww


aku beli baju ni untuk fifi.....dia suka sgt baju ni, maka kalu setiap kali p umah dia aku pakai baju ni, hampa jgn dok tanya apa2.....


ni ao dai.......baju vietnam, aku buat 2 untuk memenuhi nafsu shopping ku






ni skirt yg pn rozy tolong bargain.............

ni baju paling vouge dr vietnam................hanya untuk majlis2 rasmi ja ~lalalala~


Aku dah pakai sehelai yg kaler hijau so aku xamek gambar la. takut ada bauuuu........gambaq kain semayang tak yah la kot nooo.... mcm dah ciwi sesgt! Kecoh ler cik shiera ini.......

No comments: