Monday, February 14, 2011

...fesyen cendawan butang...

13 Feb 2011 - dek tak tahan dengan demam, batuk dan selsema......AKU POTONG RAMBUT! aku pun xtau apa kena mengena rambut aku ngan masalah kesihatan aku ni tp aku potong boy cut. Konon2nya nak buang semua coloured & straighten hair aku ni. 

Dah lama aku dok nak potong rambut n bela rambut ikal mayang aku balik, kononnya back to the real me, tp aku lupa aku dah buang gigi aku, aku dah pakai braces......so no more turnning back ~lalalala~

Alan (hair stylist) : u x sayang ka, nanti x cantik
aku : xpe, i xthn asyik sakit
alan: nanti boyfriend u marah, dia x suka
aku : i xde boyfriend
alan: nanti u nak cari boyfriend
aku : i pakai tudung dia xnampak. lgpun kalau dia nak yg rambut panjang & cantik suruh dia cr yang lain. i xcantik! lgpun i xmo cr boyfriend, malas.
alan: oooo....u xmo cari ye. nanti u dapat la, kalau u cr tak jumpa tp kalau xmo cari nanti dia cari u.
aku: mmmm.......................

akhirnya aku namakan fesyen ni, rambut cendawan butang. sbb dah nampak mcm cendawan butang hahahaha. xpa la, mudah sikit nak diurus. lgpun kalau aku mati senang org nak mandi mayat aku...erkksss cakap pasal mati, aku nak beli cincin belah rotan utk bagi pada org yg urus jenazah aku. dulu ada sebentuk cincin belah rotan yg aku pakai tp hilang, aku bukak n letak atas kabinet tv umah kwn aku pastu hilang. nak beli balik la......mmg dok simpan utk si pengurus jenazah. sian dia nak kena bersihkan perut aku nanti. org byk dosa cam aku ni xtau la mcm mana keadaannya nanti.....aduishhhh!!

p.s : andai ku tahu................

1 comment:

mymentalhealth.blog said...

depression is in da house...
i've gone through this...
dasat oooo....
seriusly kalo perasaan ni berlarutan sampai lebih 2 minggu...u shud seek professional help.... ini hanya pendapat aku